Kritika webu

← Spusťte test znovu
autotrip.cz

Výsledek testu autotrip.cz

 Datum testu: 23 leden 2020 v 08:39

Stará statistika? ↑ zadat nové testování


Dosažené skóre 60/100

stáhnout PDF
Kritika webu

SEO obsah

Title
AutoTrip.cz | Automobilový magazín
Délka : 34

V pořádku, délka Title je mezi 30 a 65 znaky.

Blog Síla SEO Jak napsat ideální Title tag
Description
Rychlost, koně pod kapotou, legendy na čtyrech kolech! Ale i představení horkých novinek, návrat do historie motorismu, rady pro řidiče, reportáže z autosalonů a sledování aktuálního dění. Pohodlně se usaďte, jízda začíná!
Délka : 222

Délka Meta Description by měla být mezi 70 a 160 znaky (včetně mezer). U velkých portálů a eshopů se někdy Meta Description neuvádí. Robot pak sám vybere úryvek textu z obsahu stránky a uvede jej jako Meta Description. Pokud máte menší, nebo středně velký web, doporučujeme Meta Description vyplnit, můžete tím ovlivnit míru prokliku v SERPu.

Matt Cutts o Meta Description
Klíčová slova
Stránka neobsahuje Meta Keywords, ale starosti si s tím nedělejte. Google to ignoruje.

Matt Cutts o Meta Keywords
Robots.txt V pořádku, soubor robots.txt má správný název a je uložen ve výchozím (root) adresáři.

Kontrola umístění: http://autotrip.cz/robots.txt

Nástroj pro detailnější validaci robots.txt
Og Meta vlastnosti V pořádku, stránka obsahuje Og nastavení, ale i tak doporučujeme zkontrolovat.

Blog Síla SEO Jak nastavit OG protokol pro Facebook

Vlastnost Obsah
locale cs_CZ
type website
title AutoTrip.cz | Automobilový magazín
description Rychlost, koně pod kapotou, legendy na čtyrech kolech! Ale i představení horkých novinek, návrat do historie motorismu, rady pro řidiče, reportáže z autosalonů a sledování aktuálního dění. Pohodlně se usaďte, jízda začíná!
url https://autotrip.cz/
Hlavní nadpisy
H1 H2 H3 H4 H5 H6
1 0 115 15 0 0
Špatné pořadí nadpisů může vést ke zpomalení vyhledávacího robota a horší indexaci.

  • [H1]
  • [H3] Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor!
  • [H3] Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha
  • [H3] Jak funguje turbo? Jaké má nevýhody?
  • [H3] Přepis auta na nového majitele v roce 2020
  • [H3] Autoškola testy online 2020
  • [H3] Je tohle Volkswagen Arteon Shooting Brake? Špionážní fotky
  • [H3] Audi RS5 Sportback a Coupé: Tango, Turbo a RS Mode
  • [H3] Nová Toyota Yaris: Nejbezpečnější a nejúspornější malé auto?
  • [H3] Volkswagen T-Roc dostane silnější motor a dva speciální pakety
  • [H3] Opel Corsa-e: Rallye speciál pro mladé závodníky
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H3] Bezpečná vzdálenost mezi vozidly se bude měřit kamerami
  • [H3] Hybrid Dacia je na spadnutí. Bude i elektromobil
  • [H3] Polsko: Za nehodu v opilosti doživotní zákaz řízení
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Jak vybrat střešní box na dovolenou? Využijete ho v létě i…
  • [H3] Vlastní auto znamená pohodlí, ale i starosti: s jakými výdaji je…
  • [H3] Nejhorší silnice roku 2019: Sem raději nejezděte
  • [H3] TOP 5 aut pro kurýry: Které modely jsou nejspolehlivější a nejlevnější?
  • [H3] Škoda 120 vs. Ford Mustang – Jede skoro 180 km/h!
  • [H3] Takhle se staví motor W12 – Je to nádherná podívaná
  • [H3] Ken Block, Ford F-150 s výkonem 914 koní a nebezpečná horská…
  • [H3] ŠKODA KODIAQ RS 2.0 BiTDI: test na německé autobahn
  • [H3] Festival rychlosti v Goodwoodu je tady. Máme odkaz na přímý přenos
  • [H3] TOP 10: Sedmimístné auto pro celou vaši rodinu
  • [H3] Test ojetiny: Renault Mégane 1.5 dCi dokáže překvapit
  • [H3] TEST: Škoda Superb 3 Combi
  • [H3] Na tyhle motory pozor! HTP, TDI, TSI, dCi,…
  • [H3] Test: Porsche Panamera 4S – Královna dálnic
  • [H3] Historie vozu Škoda Fabia: V základu by dnes stála přes 700…
  • [H3] Škoda 1203: Jak špatné to doopravdy bylo?
  • [H3] Škoda 130 RS typ 739 – Skokan zelený byl otázka vkusu
  • [H3] Škoda 200 RS: prapředek dnešní Octavie RS
  • [H3] Škoda Favorit 136 L/A: 4 vítězství v Monte Carlu
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H3] Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor!
  • [H3] Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha
  • [H4] Autonovinky
  • [H3] Je tohle Volkswagen Arteon Shooting Brake? Špionážní fotky
  • [H3] Audi RS5 Sportback a Coupé: Tango, Turbo a RS Mode
  • [H3] Nová Toyota Yaris: Nejbezpečnější a nejúspornější malé auto?
  • [H3] Volkswagen T-Roc dostane silnější motor a dva speciální pakety
  • [H3] Opel Corsa-e: Rallye speciál pro mladé závodníky
  • [H3] Sen v podobě Audi RS 6 Avant: Combi, 600 koní, až...
  • [H4] Pro řidiče
  • [H3] Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor!
  • [H3] Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha
  • [H3] Jak funguje turbo? Jaké má nevýhody?
  • [H3] Přepis auta na nového majitele v roce 2020
  • [H4] Zajímavosti
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Jak vybrat střešní box na dovolenou? Využijete ho v létě i...
  • [H3] Vlastní auto znamená pohodlí, ale i starosti: s jakými výdaji je...
  • [H3] Nejhorší silnice roku 2019: Sem raději nejezděte
  • [H4] Historie
  • [H3] Historie vozu Škoda Fabia: V základu by dnes stála přes 700...
  • [H3] Škoda 1203: Jak špatné to doopravdy bylo?
  • [H3] Škoda 130 RS typ 739 – Skokan zelený byl otázka vkusu
  • [H3] Škoda 200 RS: prapředek dnešní Octavie RS
  • [H3] Škoda Favorit 136 L/A: 4 vítězství v Monte Carlu
  • [H4] Videa
  • [H3] Škoda 120 vs. Ford Mustang – Jede skoro 180 km/h!
  • [H3] Takhle se staví motor W12 – Je to nádherná podívaná
  • [H3] Ken Block, Ford F-150 s výkonem 914 koní a nebezpečná horská...
  • [H4] Aktuality
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H3] Bezpečná vzdálenost mezi vozidly se bude měřit kamerami
  • [H4] NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H3] Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor!
  • [H3] Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha
  • [H3] Jak funguje turbo? Jaké má nevýhody?
  • [H3] Jak vybrat střešní box na dovolenou? Využijete ho v létě i...
  • [H3] Je tohle Volkswagen Arteon Shooting Brake? Špionážní fotky
  • [H3] Vlastní auto znamená pohodlí, ale i starosti: s jakými výdaji je...
  • [H3] Bezpečná vzdálenost mezi vozidly se bude měřit kamerami
  • [H4] Videa
  • [H3] Škoda 120 vs. Ford Mustang – Jede skoro 180 km/h!
  • [H3] Takhle se staví motor W12 – Je to nádherná podívaná
  • [H4] E-shop s náhradními díly
  • [H4] Rubriky
  • [H3] Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor!
  • [H3] Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha
  • [H3] Jak funguje turbo? Jaké má nevýhody?
  • [H3] Přepis auta na nového majitele v roce 2020
  • [H3] Autoškola testy online 2020
  • [H3] Je tohle Volkswagen Arteon Shooting Brake? Špionážní fotky
  • [H3] Audi RS5 Sportback a Coupé: Tango, Turbo a RS Mode
  • [H3] Nová Toyota Yaris: Nejbezpečnější a nejúspornější malé auto?
  • [H3] Volkswagen T-Roc dostane silnější motor a dva speciální pakety
  • [H3] Opel Corsa-e: Rallye speciál pro mladé závodníky
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H3] Bezpečná vzdálenost mezi vozidly se bude měřit kamerami
  • [H3] Hybrid Dacia je na spadnutí. Bude i elektromobil
  • [H3] Polsko: Za nehodu v opilosti doživotní zákaz řízení
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Jak vybrat střešní box na dovolenou? Využijete ho v létě i…
  • [H3] Vlastní auto znamená pohodlí, ale i starosti: s jakými výdaji je…
  • [H3] Nejhorší silnice roku 2019: Sem raději nejezděte
  • [H3] TOP 5 aut pro kurýry: Které modely jsou nejspolehlivější a nejlevnější?
  • [H3] Škoda 120 vs. Ford Mustang – Jede skoro 180 km/h!
  • [H3] Takhle se staví motor W12 – Je to nádherná podívaná
  • [H3] Ken Block, Ford F-150 s výkonem 914 koní a nebezpečná horská…
  • [H3] ŠKODA KODIAQ RS 2.0 BiTDI: test na německé autobahn
  • [H3] Festival rychlosti v Goodwoodu je tady. Máme odkaz na přímý přenos
  • [H3] TOP 10: Sedmimístné auto pro celou vaši rodinu
  • [H3] Test ojetiny: Renault Mégane 1.5 dCi dokáže překvapit
  • [H3] TEST: Škoda Superb 3 Combi
  • [H3] Na tyhle motory pozor! HTP, TDI, TSI, dCi,…
  • [H3] Test: Porsche Panamera 4S – Královna dálnic
  • [H3] Historie vozu Škoda Fabia: V základu by dnes stála přes 700…
  • [H3] Škoda 1203: Jak špatné to doopravdy bylo?
  • [H3] Škoda 130 RS typ 739 – Skokan zelený byl otázka vkusu
  • [H3] Škoda 200 RS: prapředek dnešní Octavie RS
  • [H3] Škoda Favorit 136 L/A: 4 vítězství v Monte Carlu
  • [H4] E-shop s náhradními díly
  • [H4] Nejnovější články
  • [H4] E-shop s náhradními díly
  • [H4] Novinky
  • [H3] Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3!
  • [H3] Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem
  • [H3] Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou
  • [H4] Rubriky
Obrázky Objevili jsme 119 obrázků na webu.

Není vyplněno 24 alt tagů. Přidejte alt tagy ke všem důležitým obrázkům, aby je mohly vyhledávače zaindexovat.

Blog Síla SEO Jak nastavit alt tag pro obrázek
Poměr Text/HTML Míra : 0%

Poměr textu vůči HTML kódu je pod hodnotou 15%. Přidejte na stránku více textu. Pokud vsázíte hlavní stránkou na grafiku, je to Váš boj, ale pro SEO to výhra nebude.
Flash V pořádku, stránka neobsahuje Flash.
Iframe Stránka obsahuje iFrame. Obsah v iFrame nelze indexovat. Pokud máte na stránce vložené video např. z YouTube, tak tam iFrame nevadí.

SEO odkazy

Přepisování URL V pořádku. URL odkazy vypadají dobře.
Podtržítka v URL V pořádku, URL neobsahuje podtržítka.

Matt Cutts o Underscores Vs. Dashes in URLs
Odkazy ve stránce Nalezli jsem celkem 80 odkazů obsahujících 0 odkazů na soubory.



Anchor Typ Povolení k procházení odkazů roboty
Pro řidiče Interní Ano (follow)
Autonovinky Interní Ano (follow)
Aktuality Interní Ano (follow)
Zajímavosti Interní Ano (follow)
Videa Interní Ano (follow)
Srovnání Interní Ano (follow)
Historie Interní Ano (follow)
Autosalony Interní Ano (follow)
Dálniční známky a poplatky Interní Ano (follow)
Zapomněli jste heslo? Interní Ano (follow)
Test zimních pneumatik Interní Ano (follow)
Nejlepší kamera do auta Interní Ano (follow)
Nejlepší autobaterie Interní Ano (follow)
Povinné ručení Interní Ano (follow)
Cestovní pojištění Interní Ano (follow)
Kontrolky v autě Interní Ano (follow)
Výpověď povinného ručení: Na tohle si dávejte pozor! Interní Ano (follow)
Potřebujete rychle sehnat auto? Zachrání vás autopůjčovna Praha Interní Ano (follow)
Jak funguje turbo? Jaké má nevýhody? Interní Ano (follow)
Přepis auta na nového majitele v roce 2020 Interní Ano (follow)
Autoškola testy online 2020 Interní Ano (follow)
Je tohle Volkswagen Arteon Shooting Brake? Špionážní fotky Interní Ano (follow)
Audi RS5 Sportback a Coupé: Tango, Turbo a RS Mode Interní Ano (follow)
Nová Toyota Yaris: Nejbezpečnější a nejúspornější malé auto? Interní Ano (follow)
Volkswagen T-Roc dostane silnější motor a dva speciální pakety Interní Ano (follow)
Opel Corsa-e: Rallye speciál pro mladé závodníky Interní Ano (follow)
Počet pokusů na získání řidičáku se omezí pouze na 3! Interní Ano (follow)
Elektromobily v ČR dálniční známky potřebovat nebudou Interní Ano (follow)
Bezpečná vzdálenost mezi vozidly se bude měřit kamerami Interní Ano (follow)
Hybrid Dacia je na spadnutí. Bude i elektromobil Interní Ano (follow)
Polsko: Za nehodu v opilosti doživotní zákaz řízení Interní Ano (follow)
Jak získat veteránské značky? Přihlášení veterána krok za krokem Interní Ano (follow)
Jak vybrat střešní box na dovolenou? Využijete ho v létě i… Interní Ano (follow)
Vlastní auto znamená pohodlí, ale i starosti: s jakými výdaji je… Interní Ano (follow)
Nejhorší silnice roku 2019: Sem raději nejezděte Interní Ano (follow)
TOP 5 aut pro kurýry: Které modely jsou nejspolehlivější a nejlevnější? Interní Ano (follow)
Škoda 120 vs. Ford Mustang – Jede skoro 180 km/h! Interní Ano (follow)
Takhle se staví motor W12 – Je to nádherná podívaná Interní Ano (follow)
Ken Block, Ford F-150 s výkonem 914 koní a nebezpečná horská… Interní Ano (follow)
ŠKODA KODIAQ RS 2.0 BiTDI: test na německé autobahn Interní Ano (follow)
Festival rychlosti v Goodwoodu je tady. Máme odkaz na přímý přenos Interní Ano (follow)
TOP 10: Sedmimístné auto pro celou vaši rodinu Interní Ano (follow)
Test ojetiny: Renault Mégane 1.5 dCi dokáže překvapit Interní Ano (follow)
TEST: Škoda Superb 3 Combi Interní Ano (follow)
Na tyhle motory pozor! HTP, TDI, TSI, dCi,… Interní Ano (follow)
Test: Porsche Panamera 4S – Královna dálnic Interní Ano (follow)
Historie vozu Škoda Fabia: V základu by dnes stála přes 700… Interní Ano (follow)
Škoda 1203: Jak špatné to doopravdy bylo? Interní Ano (follow)
Škoda 130 RS typ 739 – Skokan zelený byl otázka vkusu Interní Ano (follow)
Škoda 200 RS: prapředek dnešní Octavie RS Interní Ano (follow)
Škoda Favorit 136 L/A: 4 vítězství v Monte Carlu Interní Ano (follow)
Josef Fencl Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
Sen v podobě Audi RS 6 Avant: Combi, 600 koní, až... Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
Václav Trávník Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
Marek Hervíř Interní Ano (follow)
23 Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
- Interní Ano (follow)
2 Interní Ano (follow)
3 Interní Ano (follow)
130 Interní Ano (follow)
AutomobiloveDily24.CZ Externí Ano (follow)
www.Autodoc.Cz Externí Ano (follow)
www.EuAutoDily.Cz Externí Ano (follow)
Návody k obsluze Interní Ano (follow)
Povinné ručení Interní Ano (follow)
Sport Interní Ano (follow)
Inzerce Interní Ano (follow)
Kariéra Interní Ano (follow)
Kritika webu

SEO keywords

Hustota klíčových slov
Konzistence klíčových slov
Klíčové slovo Obsah Title Klíčová slova Description Hlavní nadpisy

Nastavení vzhledu

Url Doména: autotrip.cz
Délka: 11
Favicon V pořádku, stránka obsahuje favicon.

Kontrola umístění: https://autotrip.cz/wp-content/uploads/2018/07/100x100.png

Creare o Favicon
Snadný tisk Web neobsahuje CSS pro optimalizovaný tisk.

Blog Síla SEO Jak optimalizovat web pro tisk

Jazyk V pořádku, stránka deklaruje jazyk en.

Obsah dokumentu

Doctype Chybí doctype
Encoding V pořádku, deklarovaný charset je UTF-8.
W3C validita HTML (errors - chyby) : 14
HTML (warnings - varování) : 9

Konkrétní chyby v HTML zjistíte přes Markup Validation Service
Chyby v kaskádových stylech (CSS) zjistíte přes CSS Validation Service
Email soukromí V pořádku, email adresy buď na hlavní straně nejsou, nebo jsou již proti spam robotům zabezpečeny.

Blog Síla SEO Jak ochránit emaily před spamem
Zastaralé HTML V pořádku, stránka neobsahuje zastaralé HTML tagy.
Tipy pro zrychlení
V pořádku, stránka neobsahuje nested tabulky.
Stránka obsahuje inline styly.
V pořádku, stránka neobsahuje velké množství CSS stylů.
V pořádku, stránka neobsahuje velké množství souborů JavaScript.

Mobilní optimalizace

Mobilní optimalizace
Optimalizace pro retina display
Meta Viewport Tag
Flash obsah.
maskot - Síla SEO
Sdílej tento report s přáteli a získej další rady od nich: